Homestaging

Home staging je příprava nemovitosti k prodeji nebo k pronájmu. Cílem je zvýšení atraktivity nemovitosti pro co nejširší okruh potencionálních zájemců, a to především sladěním barevných schémat, uspořádáním
nábytku a barevně sladěných doplňků, nastavení osvětlení a odstraněním všech negativních elementů,
které by potencionálnímu zájemci ztěžovaly představu, že by právě tady mohl bydlet.

Do přípravy nemovitosti se určitě vyplatí investovat. Je důležité, aby nemovitost jako celek působila dobře. Šanci udělat první dojem má každý jen jednou. Ať už se jedná o osobu nebo nemovitost

Před homestagingem

Na rozdíl od interiérového designu, kde se vyvyšuje individualita a osobní styl majitele, je pro homestaging důležitý opak - potlačuje se individualita dosavadních uživatelů bytu a je důraz na obecné předpoklady, které cílí na širokou škálu potencionálních zákazníků. Odstraňují se osobní předměty. Byt však nesmí působit sterilně.

Nejenom oči ale i čich vnímají, protože dojem si vytváříme všemi smysly. Pokud jde o vůni, důležitá je její intenzita. I tady platí, že méně je často více. Doporučují se neutrální vůně kávy nebo čerstvého ovoce.

 

Po homestagingu